Միանգամից 1962 Պարույր Սեւակ

Միանգամից Ասում են, թե միանգամից կյանքում ոչի՜նչ չի կատարվում. Միանգամից ո՛չ մի կարպետ եւ ո՛չ մի գորգ չի պատըռվում, Միանգամից բերդ չի շինվում ու չի քանդվում միանգամից, Միանգամից ձյուն չի գալիս եւ չի փչում անգամ քամին: Մի՛րգ չի հասնում միանգամից, ո՜ւր մնաց թե՝ խելոքանան, Զո՛ւյգ չեն կազմում միանգամից, ու՜ր մնաց թե՝ երեքանան: Միանգամից չեն կշտանում եւ չեն զգում ջրի կարիք. Ո՛չ այսօրն է անցյալ դառնում, ո՜չ էլ վաղն է դառնում գալիք: Այս ամենը ճիշտ է, հարկա՛վ, Հենց այսպես է, ինչպես որ կա: Սակայն եթե իմ կյանքի մեջ գեթ հարցնեին մի՛ անգամ ինձ, Թե ես ի՞նչ եմ գերադասում, Ի՞նչ եմ ուզում Ու երազում, Ես կասեի. - Ինչ լինում է՝ թող որ լինի ՄԻԱՆԳԱՄԻ՜Ց... 1962 Պարույր Սեւակ

понедельник, 29 августа 2011 г.

ԻՄ ԴԻԼԻՋԱՆԻՆ

۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
❀*•.¸¸.•*✿*•.¸¸.•*❀     ❀*•.¸¸.•*✿*•.¸¸.•*❀

ԻՄ ԴԻԼԻՋԱՆԻՆ

Գեղօթյակ իմ հեզ`
Զարդարած լճով Պարզ, գեղեցկափայլ,
Թեթևաքայլ հույզ,
Թաքստոց շոյված իմ երազների,
Թելադրանք հոգու,
Արձագանք սրտի,
Արյան կանչալար,
Հարազատ հմայք`
Ծնված ծառերի խուլ շշուկներում:

Քո գրկում ծնված ամեն մի թուփը իր հոգին ունի,

Քո շնչով լցված ամեն մի զեփյուռ իր հուզմունքն ունի,
Կարոտս խմբվել, նեցուկ է փնտրում ներփակ հույզերի
Հայրենի հողում, զուլալ երկնքում, թավհոն անտառում
Ու նրբիկ սրտում իմ Դիլիջանի:

Քո լռությունն եմ ես լսում հիմա,

Կլանում ագահ կարոտով լցված,
Երանությունը այս երջանկահամ
Քո լռությամբ է զուգված, զարդարված:
Փաթաթված փարթամ անտառագորգով,
Ստվերված ամպերով բյուր, կապտափետուր,
Փռված ժպիտով բազմահրապույր
Անշեղ դու օրհնանք անշշուկ երգում:

Չափահաս հմայք` Աստծո բարեհաճ ձեռքով նկարված

Երկնաշնորհ զարդ` բնության ուժով դարեդար կերտված,
Բարեբեր լրում թավասաղարթ այս ճոխ անտառների
Եվ թանձրալեզու կարոտով լցված խուլ հանդարտումի:

Երբ օրն է բացվում` քո մաքուր օդով լցված ծեգաբաց,

Քո զուլալ ջրում թխահոն գիշերն է նահանջով սուզվում,
Իսկ երեկոյան ձայնակուլ օդը աղմուկով լցված
Իր մեջ է քաշում Աղստևի խենթ երգը վարարուն:

Այս բնությունն է իմ աչքերի մեջ երազաշողված,

Անռատը, գգված իր հող ու ջրին, ծաղկունք է հեղում,
Արքունադրոշմ ծառաշվաքով սիրով պարուրված,
Հրաչյա արևն էլ իր բոցալեզու, հրատ աչքերով
Աչքով է անում
ԻՄ ԴԻԼԻՋԱՆԻՆ:
24/06/2010

© Copyright: Հրաչուհի Ալիխանյան, 2010

"ՄԵՆԱԽՈՍՈւԹՅՈւՆ"
❀*•.¸¸.•*✿*•.¸¸.•*❀     ❀*•.¸¸.•*✿*•.¸¸.•*❀
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞

Комментариев нет:

Отправить комментарий